ALiCe iN wOnDErLaNd!!!

Första gången på väldigt många år ska jag och min syrra (lisa) fira midsommar utan familjen, vilket känns lite konstigt!!
Vi ska på en fest I hagaparken med min kusin jeanette, där vi ska klä ut oss, för tydligen är det kul med tema fester.
Jag pallar inte att gå runt i en puff klänning, så jag ska vara en mordern Alice i underlandet!!
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu men mitt förkläde blev riktigt fint.. har sytt det själv!! Blev lite förvånad över min fenomenla syförmåga.

Pretty nice right...;). mohahahahahhhah!!

Titta på dom här roliga Wonderland tårtorna, fanfreacking tastic!!


SÅ FÅRGGRAN, JAG BLIR GLAD BARA AV SE DEN!! 
Den här är lite mer som en barntårta, min midsommar tårta kommer att bara vara väldigt färgran!
Lägger upp en bild efter Midsommar!!

Glad Midsommar allihopa!! (Inte för att det är så många som har varit inne på min blogg, så detta meddelandet gäller typ min syrra och min kusse jejje.)
kramar... xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad mysigt!



Hoppas du hade trevligt igår. De är insanly mycket att städa idag. Efter två timmar rymmde jag in till stan. Ska hem om en liten stund igen och ta i tu med resten :( Men de var det värt! :) Kram!

2009-06-20 @ 12:48:31
URL: http://triplesec.blogg.se/
Postat av: Anonym

JO det var kul igår, hade du kul..... håller på att städa här hemma för jag ska sticka till landet imorgon... super nice.... syns lite senare.. maila bok titlen till mig... så jag vet vart jag ska köpa den... kram

2009-06-20 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0